Сьогодні, 30 січня 2023 року, Міжнародний фонд Івана Франка завершив технічний відбір конкурсних робіт Всеукраїнського учнівського літературно-мистецького конкурсу «Стежками Каменяра».
Отже, у номінації «ПРОЗА» за перемогу змагатимуться 294 учасники. У віковій категорії 6-9 років – 22 учнівські роботи; 10-13 років – 137 учнівських робіт; 14-16 років – 132 роботи.
У номінації «ПОЕЗІЯ» найкращі роботи обиратимуть серед 432 учасників. У віковій категорії 6-9 років – 67 віршів; 10-13 років – 192 вірші; 14-16 років – 179 віршів.
У номінації «Краща ілюстрація до творів Івана Франка» за перемогу змагатимуться 1353 мистецькі роботи. У віковій категорії 6-9 років – 471 ілюстрація; 10-13 років – 597 ілюстрацій; 14-16 років – 285 ілюстрацій.
Звертаємо увагу на те, що Оргкомітет надіслав кожному конкурсанту повідомлення на електронну адресу стосовно проходження технічного відбору. 16 робіт було не допущено до конкурсу через порушення вимог і неуважність заявників.
Попереду – оцінювання учнівських робіт фаховим журі, яке триватиме з 10 лютого до 10 квітня 2023 року. Роботи конкурсантів оцінюватимуть по 5 фахівців у кожній номінації і кожній віковій категорії окремо. Переможцями стануть учасники, роботи яких отримають найвищий загальний бал від журі. Переможців і призерів оголосять наприкінці квітня, а нагородження відбудеться 28 травня 2023 року у м. Києві.
До речі, за ініціативи ректора Володимира Бугрова цьогоріч до засновників конкурсу доєднався Київський національний університет імені Тараса Шевченка, викладачі якого також братимуть участь в оцінюванні конкурсних робіт.
Нагадаємо, на IV Всеукраїнський учнівський літературно-мистецький конкурс «Стежками Каменяра» надійшло 2095 учнівських робіт з усіх областей України, зокрема з окупованих територій, а також з Республіки Молдова.
Шостий рік поспіль конкурс проводить Міжнародний фонд Івана Франка у партнерстві з Міністерством освіти і науки України, Львівським національним університетом імені Івана Франка та ГО «Львівське товариство» у м. Києві. Він має на меті посилити творчу мотивацію у вивченні учнями закладів загальної середньої освіти творчості Івана Франка через створення творів у різних жанрах.